Text Fun

تکست فان مرجع جوک و خنده از هر نوع

Text Fun

تکست فان مرجع جوک و خنده از هر نوع

پیج مشکلات جنسی - آبم نمیاد

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱ ق.ظ

با سلام نوجوانی هستم نه ساله چند وقت است هنگام سک*س با دوست دخترم ابم نمیاد چیکار باید بکنم خیلی تو کفم لطفا کمکم کنید !!

حالا جواب ملت غیور همیشه در صحنه :



١کصکش نه سالته دوست دختر داری تازه دوست دخترتم میکنی انتظار ابم داری مادرتو بابا
٢ عزیزم تو بزاق دهنت هنو تشکیل نشده دنباله آب کیـ رت میگردی
٣ من مادرتو میگام پیدات کنم
٤برو تو ستینگ کیـ رت از قسمت water کلمه on روش کلیک کن
٥ شک نکن شیر فلکه کیـ رتو بستن
٦ من مادرتو میگاااام فقط نگیرمت همون ٣ هستم
٧ مادر جنـ ده من نه سالم بود علامت میتی کومانو تو تلویزیون نشون میداد از ترس میپریدم پشت مادرم!!
٨ میکنمت کصکش بگیرمت
٩ عزیزم شماره دوست دخترت چنده خدا شاهده فقط میخواییم ازش در راستایه تولید جمعیت تشکر کنیم
١١ ب مادرت بگو لخت بشه اومدم مادر همچین بچه ای رو باید گایی
١٢ من تا تورو نکنم بیخیال دنیا نمیشم
١٣ اجرکم عندالله
١٤ بهت میگم انقد دودولتو انگلک نکن ابشو hiden کردی حتما
١٥میییییییییییکککککککککنننننننننممممممممممتتتتتتتتتتت کککککسسسسسسسسککککککککششششششش

نظرات (۹)

هنوز زیرشی بچه ما خودمون پنج سالگی کردیم.
 گه  نخور ابی 
فقط میتونم بگم کص ننه این زندگی شخمیم من تا بیست سالگی به کیر میگفتم شوشول

سلام شهرام هستم ببخشید یه پسری هست بیاد با هم حال کنیم؟ اینم ایمیلم

shy_zest@yahoo.com

ریدم دهنت چوغوک👌😂

شما عزیزم اینو بگو دوست دخترت چند سالشه  

 

من خودم عاشق پسر بچهای همسن توام ک سیخ بزنم

بعد تو دم از کردن میزنی

تو خودت یه پا کیس کردنی اخه عمویی

عنتر تو خودت و باید کرد 

بعد نه سالته سکس داشتی؟؟؟😑😂ریدن تو این زندگی نامصن

کس خواهرت من تا ۱۶ سالگی تنها دل خوشیم ایندبود مامانم خیار پوست میکرد پوستش بده به من اون وقت تو توی ۹ سالگی سکس داری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی