Text Fun

تکست فان مرجع جوک و خنده از هر نوع

Text Fun

تکست فان مرجع جوک و خنده از هر نوع

کلاس اول

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ق.ظ

دانش آموزکلاس اول ازخانم معلمش پرسید: میشه من به کلاس بالاتر برم؟

معلم: چرا؟

دانش آموز: چون من احساس میکنم بیشترازحد کلاس اول میفهمم!

خانم معلم اون رو پیش آقای مدیر برد تا اون رو تست کنه و درباره اش تصمیم بگیره.



مدیر ازش اینطوری سوال کرد: 3ضربدر4؟

دانش آموز: 12

مدیر: پایتخت ژاپن؟

دانش آموز: توکیو

مدیرهمینطور ازش سؤال پرسیدودانش آموزهمه رو به خوبی جواب داد.

خانم معلم اجازه خواست خودش هم چندتا سؤال بپرسه.

معلم: اون چیه که گاو چهارتاش رو داره من فقط دوتا؟🍒

(مدیرباتعجب به خانم معلم نگاه کرد)

دانش آموز: پا

خانم معلم: آفرین, حالا بگو تو چی توی شلوارت داری که من ندارم؟🍆

(مدیرازخجالت سرخ شد)

داش آموز: جیب

معلم:درکجا زنها موهای فر دارن؟🍑

(مدیردهنش بازموند)

داش آموز: توی آفریقا

معلم:اون چیه که شل هست و توی دست زنها خشک میشه؟🍆

دیگه قلب مدیرداشت ازکار می افتاد که دانش آموزگفت: لاک

معلم: زن ومرد وسط پاشون چی دارن؟🍑🍆

دیگه مدیرقدرت حرف زدن نداشت که دانش آموزجواب داد:زانو !

و مدیرگفت:

خدا لعنت کنه منو بااین افکار کثیفم, برو پسرم.. توبایدبری دانشگاه ومن بایدبرم کلاس اول!😑😂😂

نخند..!

خودتم برو کلاس اول!😏😂😂

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی