Text Fun

تکست فان مرجع جوک و خنده از هر نوع

Text Fun

تکست فان مرجع جوک و خنده از هر نوع

پیج مشکلات جنسی - بزرگه ، نمیتونم

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ق.ظ

"سلام آلت من خیلی بزرگه هم بلنده هم کلفت با هر خانمی میخوام نزدیکی کنم نمیتونم تا انتها بذارم توش لذت کافی نمیبرم از سک*س به همین دلیل تا الان که 30 سالمه ازدواج نکردم" ...؟!!!

حالا جواب و کامنت های ملت غیور.....



1-از کیـ رتراش استفاده کن.کصکش اومده با کـ یرش واس ما پز میده
2-برو با این سیاه پوستا ازدواج کن اونا جا خورشون خوبه
3-جاسم تویی ؟
پسر از بچه های دبستان دیگه کیا میان تلگرام؟
4-بیست و نه دوتا شیش زنگ بزن مدرسان شریف راهنماییت میکنن
5-از تن تاک استفاده کن
6-من اینجا درخواست ویدیو چک میکنم !
7-احتمالا درست ختنه نشدی برو دوباره ختنه کن . مریض بعدی
8-تو باید سک*س دهانی کنی ..البته برای بقای نسلت پیشنهاد نمیشه ولی برای اینکه تا ته کنی و حیف نشه از دهن بکن از پایین دربیاد.
9-همه دنبال لارجر باکسن. این دنبال شورتر باکس
10-آلتتو قلمه بزن بزار تو خاک بزرگ بشه، فک کنم 20 تایی بتونی ازش آلت جدید بگیری! اونوقت چوب حراج بزن به گل خونت!
11-بندازش تو لباس شویی کوچیک میشه

نظرات (۲)

سلام شهرام هستم ببخشید یه پسری هست بیاد با هم حال کنیم؟ اینم ایمیلم

shy_zest@yahoo.com

آشغال تو اومدی نظر بدی یا مردم رو به لواط دعوت کنی؟! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی